zaterdag 5 september 2009

Open Dag bij het Quilters Palet

Vanochtend was ik vrij vroeg al in Den Haag, er was een open dag bij het Quilters Palet. Het was er gezellig druk. Ik heb natuurlijk stof gekocht (waarover later meer) en je kon mee doen met een klein workshopje. Mijn handen vinden het niet zo leuk meer om iets met de hand te doen, maar ik maak het thuis zeker af. Elke dag een paar steekjes en dan komt het ook goed.

Wat ik altijd erg leuk vind is om alle quilten voor het komende cursus seizoen te bekijken. Ik vind ze allemaal zo mooi dat ik me bijna op wil geven voor elke workshop, maar ik heb me in weten te houden. Dit keer moest het bij bewondering blijven.

Bij het weg gaan kreeg ik ook nog een heel leuk werkje cadeau om thuis te maken. Wil je weten wat het is? Dan moet je morgen gaan kijken. Er is dan op nieuw een open dag, van 12.00 tot 17.00 uur. Als je tijd hebt dan is het zeker de moeite waard.

3 opmerkingen:

Gerda Hartman zei

Ben heel benieuwd wat je gemaakt hebt en wat heb je mooie stof gekocht! Hmmmmm, ik hou van Noodles. Deze zijn ook zeker om in te bijten.

Klaske zei

Knap van je om je in te houden met de workshops, het is ook allemaal zo leuk!! Fijne zondag

katrien zei

Blijkbaar hebben alle winkels in deze periode open dagen,altijd gezellig hé.