donderdag 5 december 2013

Speciaal voor Evy: De eerste Kerstquilt in wording


Gister was ik bij het Quilters Palet in Den Haag. Ik was daar vorige maand ook al maar ik had uitgerekend dat als ik in eens 3 1-persoons quilts voor de Kerst wilde gaan maken in plaats van 1 2-persoons ik beter nog wat kerststof er bij kon gaan halen. Foto's van de aankopen volgen nog (ik wil weer heel snel verder met deze top) maar ik beloofde Evy nieuwe foto's van de top tot nu toe. Dus bij deze, op speciaal verzoek:

 













3 opmerkingen:

Anoniem zei

Hi Petra wat een leuke kerstpatroontjes en wat een leuke quilt, Coby

evy zei

Whoww... hij wordt per keer dat ik hem zie steeds weer leuker. En hij was al zo leuk!

Wie weet ... volgend jaar affe quilts? :)

Gerda Hartman zei

Wow super Petra, neem je hem eens mee!