woensdag 17 juni 2020

Zeg het met bloemen


Ik ben gek op pioenrozen en deze keer had ik geluk. Ik kreeg niet 1 maar 2 bossen van mijn echtgenoot en alle bloemen zijn open gegaan. Niks frustrerender dan een vaas met pioenrozen die dicht blijven.


 

Mooi hé.
  



We werden ook nog verwend door mijn moeder met deze schitterende bos. Kijk, zo heb ik heel wat minder moeite met paars, als het de kleur van bloemen is.




Ik ben weer druk bezig geweest met de Kerstquilt en het wennen aan mijn nieuwe machine. Soms lijkt het beter te gaan, op andere momenten ben ik dat gevoel weer helemaal kwijt. Blijven oefenen dus.




Maakte ook nog een mondkapje, dit is beter om te zien dan een standaard mondkapje, je wordt hier nog een beetje vrolijk van. Het trok een hoop bekijks bij mijn bezoek aan het ziekenhuis. Ik maakte er ook nog voor DD, andere stofjes,  maar die ben ik vergeten op de foto te zetten.

Gelukkig is het op dit moment nog niet zo warm, ik ga gauw weer verder met de Kerstquilt.

4 opmerkingen:

Conny's-blog zei

Prachtig als de pioenrozen zo open gaan he..............liefs.Conny

Gerda Hartman zei

Komt vast goed met je naaimachine oefening baart kunst. Dat is een vrolijk mondkapje. Moest er net een op in het verpleeghuis naar mijn schoonmoeder. Warm en je bril slaat er van aan. Succes met de quilt.

Petra zei

Heel warm. Ik adem iets minder slecht door zo'n zelf gemaakte dan door een papieren terwijl de gene die ik zelf gemaakt heb beter sluit rondom mijn mond. Maar als ik een astma aanval wil hebben moet ik zo'n ding opzetten. :-(

Anoniem zei

hoi hoi,
als pioenrozen dicht blijven: met scherp mesje een kruis in de buitenste bladeren zetten, ze hebben als het waren hulp nodig om open te ''ploppen''
geroetjes marian