zaterdag 18 juli 2020

Christmas in July

De tijd gaat wel heel erg snel, het is al weer de 2de helft van juli. Op een hoop (Amerikaanse) sites zie ik Christmas in July dingen voorbij komen. Ik werk ijverig door aan de Kerstquilt voor mijn dochter, voor mij is het al bijna geheel 2020 Kersttijd. 😀



Toen ik mijn nieuwe naaimachine kocht, inmiddels omgedoopt tot "the beast" bleek mijn oude getrouwe aanschuiftafel niet meer te passen. Ik kocht niet gelijk een nieuwe aanschuiftafel maar daar kreeg ik al gauw spijt van. Van mijn moeder kreeg ik een leuk bedrag voor mijn verjaardag en oa daarmee heb ik mijzelf een nieuwe aanschuiftafel cadeau gedaan. Ben zo blij dat ik er weer gebruik van kan maken.


Ben inmiddels met het 2de gedeelte van de quilt bezig, dat is maar goed ook want ik heb nog iets meer dan 2 maanden om hem op tijd af te krijgen voor de longarm quilter.


Ik heb een hoop lapjes voor gewerkt om morgen weer een flinke slag te maken. Gelukkig is het nog niet zo warm. Vervelend voor sommige maar heel fijn voor mij. Fijn weekend allemaal!

1 opmerking:

Gerda Hartman zei

Lekker bezig Petra. Wordt mooi! Fijn weekend verder