zaterdag 5 september 2020

Time flies

Ik heb mijzelf niet veel laten zien op internet maar ik heb wel heel hard gewerkt aan mijn Kerstvoorbereiding XL top. Alleen in de hele warme periode heb ik niks aan patchen gedaan. Mijn naaimachine staat bijna de hele dag in de volle zon en even verplaatsen doe je ook niet met een machine van ruim 11 kilo.


 

De top is inmiddels af, ruim op tijd voor de longarm quiltster. Ik heb hem even op mijn eigen bed gelegd om jullie te kunnen showen. Mijn bed is wel iets te klein maar een andere plek heb ik niet om hem goed te kunnen showen.


Op deze foto kun je ook de onderrand nog zien.


Linkerkant
 

De rechterkant via de spiegel.

De achterkant wordt een gezellig rood wit ruitje. Ik weet niet hoeveel naaimachine tijd mij deze top gekost heeft, maar er zit zo'n 50 uur zuivere borduurtijd in (dat is zonder de tijd die het verstevigen, inspannen en alle kleurwisselingen kost). Volgende week gaat de top naar het Quilters Palet toe om door gequilt te worden. Kan ik gelijk de nieuwe winkel bekijken.

2 opmerkingen:

Gerda Hartman zei

Prachtig Petra! Je hebt het toch maar mooi gefixt deze zomer! Fijn weekend verder

Petra zei

Dank je wel Gerda. Als ik van te voren geweten had dat ik het grootste gedeelte moest gaan maken met een nieuwe naaimachine en een nieuwe borduurmachine dan had ik de eind datum waarschijnlijk een kerst later gezet. :-)