zondag 18 oktober 2009

(Late) update Civil War Diary Quilt

Candy

Als nog dan toch een update voor de Civil War Diary Quilt. Ik zou graag aan willen voeren dat ik computer problemen heb gehad, maar ik moet gewoon eerlijk bekennen dat het Petra problemen waren. Ik deed iets verkeerd waardoor het niet lukte :-(

Deze maand heb ik een tijdje niet mogen quilten vanwege schouder problemen. Daarom is het deze maand maar een blokje geworden. Gelukkig mag ik weer (rustig) beginnen met quilten. Het eerste blokje voor de volgende update is al klaar.

Ik heb door mijn geklungel nog geen kans gehad te gaan kijken wat mijn mede CWDQ’ers deze maand gedaan hebben. Ga je mee kijken? De lijst is aan de linkerkant te zien. Mijn kopje thee erbij staat al klaar.

Fijne zondag allemaal!

4 opmerkingen:

Gerda Hartman zei

Mooi blokje Petra. Hoop dat je schouderproblemen nu tot het verleden behoren. Zelf moet ik vandaag de handwerkbeurs bezuren in de vorm van een erg pijnlijke heup. Maar goed de pret was het waard. En Ingeborg heeft je lapje hoor. Ik heb haar gisteren gesproken. Vond het super om haar tegen te komen. Jammer dat je er niet bij was.

Mascha zei

Mooi blokje. Jammer dat je last had van je schouder.
Groetjes Mascha

gea zei

mooi blokje!!
sterkte met je schouder!!

enne ik woon in nl :)))
niet in B ;)

Petra zei

@Gea en @Gerda,

De schouder komt wel goed hoor, het is een oud probleem wat soms wat meer problemen geeft dan anders. Ik laat het quilten er niet om, maar zo nu en dan moet ik toch even stoppen om daarna weer veel beter te kunnen door gaan.

@Gea,

Oeps, het is veranderd.