zaterdag 15 april 2017

Fijne Paasdagen



Ik wens jullie allemaal fijne en vrolijke Paasdagen. Ze voorspellen niet al te best weer dus ik ben van plan om mij met dit hele hele vroege verjaardagscadeautje en een hoop applicatiewerk terug te trekken op mijn hobbyplekje. Fijn muziekje (of een luisterboek) op en ik vermaak me wel.


Dit garen is van aurifil, van dit merk had ik al een paar klosjes ander applicatiegaren, maar het garen in deze doos heeft slechts dikte 80! Ik vind het super appliceren, en omdat ik daar nog helemaal niet zo goed in ben is elke extra hulp welkom. Wat ik heel bijzonder vind is dat zelfs ik, met mijn rot handen de draad zonder meer in mijn naaldjes krijg zonder gebruik van een draaddoorhaler. Een verjaardagscadeau waar ik dus heel veel plezier van zal hebben.


1 opmerking:

Guusje, zei

Wat een prachtig cadeau en alsnog gefeliciteerd met je verjaardag