zondag 22 mei 2016

Update Nearly Insane Quilt


De tijd gaat echt veel te snel. Deze maand heb ik minder kunnen doen dan vorige maand en twee van deze blokken hadden eigenlijk al bij de april update gemoeten.  


 Toch mag ik helemaal niet mopperen, ondanks veel afleiding en andere zaken heb ik toch nog 6 nieuwe blokken.



 Dat is altijd nog 2 meer dan dat mijn streven per maand op dit moment is.



Alleen van het maken van sashings is niks meer gekomen. Voor een voorstelling van de plaatselijke muziekschool ben ik met nog wat moeders zo'n 60 capes aan het maken voor het orkest.
 


Heel leuk en heel gezellig om te doen maar het zorgt er wel voor dat ik 's avonds uitgeteld was.
 


Ik ben zo trots op mijn ster van dit blok. Ik maak deze sterren altijd op de zelfde manier maar het is altijd afwachten hoe mooi het middenpunt wordt. Deze keer vind ik hem prachtig geworden, jammer dat het niet altijd zo mooi lukt.
 

Op dit moment ben ik bezig met een blok met heel veel stukjes (183 of zo iets) en dat gaat maar heel langzaam. Hoop hem volgende maand wel af te hebben.


3 opmerkingen:

Gerda Hartman zei

Het zijn wwer super mooie blokken. Enne volgende keer bij de bee alles meenemen he -;). Dan was je nog verder geweest.

Rina zei

Wat komen je blokken mooi tot zijn recht met deze kleuren.

Marjan zei

Prachtige blokken weer, Petra! Het blok met de ster is inderdaad waanzinnig mooi... perfect gelukt!