dinsdag 23 juni 2026

Dinsdag 23 juni Wat heb ik gedaan de afgelopen tijd?

Het is hier even stil geweest en ik kan nog niet beloven dat ik er vanaf nu weer elke week ben maar ik heb toch wel wat gedaan de afgelopen weken.

Ik heb vooral steeds kleine beetjes gewerkt aan de Whizz Bang quilt in wording. Er zijn grote twijfels over hoe ik de rij cirkels wil eindigen. Ik heb de quilt opgehangen en een aantal opties uitgeprobeerd, maar ik ben er nog steeds niet helemaal uit. Van de 4 mensen die ik om raad heb gevraagd, kwam er 4 keer een ander antwoord. :-) Wat vinden jullie?

 

 Of no. 2?


 Of no. 3?  


Of no. 4?


 Of hebben jullie nog een ander idee?

Ik kreeg van DH een prachtige bos pioenrozen en to mijn grote verbazing kwamen alle (echt alle) bloemen uit. Zelfs de kleine, dichte knoppen!!  Ik heb meer dan 2 weken plezier gehad van deze bos.