dinsdag 24 december 2013

Kerstquilt en Kerstwens


De foto is alweer van gisteren maar op de foto was de quilt voor 50% doorgequilt. Inmiddels ben ik ook al begonnen met de diagonalen banen de andere kant op. Met Kerst is ze niet klaar maar ik ben wel een eind op weg. Wij hebben de komende dagen heel bewust gekozen voor veel rust, dus er is vast nog wel een uurtje dat ik achter de naaimachine kan kruipen.



Ik blijf zo genieten van deze quilt, op elk borduursel is zoveel te zien, en er zitten zoveel grapjes in.




 En dan rest me nog jullie allemaal hele fijne Kerstdagen te wensen, geniet er van. Jullie allemaal heel erg bedankt voor het lezen van mijn blog.



2 opmerkingen:

Guusje, zei

De quilt is zeker erg mooi, ook voor jullie hele fijne kerstdagen.

Gerda Hartman zei

Wat worden ze mooi! En wat een heerlijke aankopen heb je weer gedaan. Een hele fijne jaarwisseling en een gezond en creatief 2014.