zondag 11 december 2011

Flower Fairy's

Goede morgen allemaal. Zo op het laatste moment en tussen de bedrijven door toch nog wat dingen afgemaakt. Het stelt niet veel voor wat werk betreft, als je het vergelijkt met de Civil War Diary Quilt maar ik vind het resultaat erg leuk.



De Flower Fairy's heb ik jaren geleden al geborduurd op mijn toen net aangeschafte borduurmachine. De applicaties zijn gemaakt met angelwire in plaats van met stof. Het eerste quiltje verhuist vanmiddag met mijn moeder mee naar huis. Een vroeg kerstcadeautje want ze gaat volgende week op vakantie naar de zon.



Van de tweede kan ik nog niet vertellen voor wie die is want misschien leest die persoon mee op mijn blog. Een derde Flower Fairy is bijna afgebiesd maar die heeft nog geen bestemming gekregen. Ik hoop die later deze week te kunnen laten zien.

Ik mis trouwens het werken aan de CWD quilt wel heel erg. Niet het gezwoeg om alles tot een grote lap te krijgen maar het maken van de blokken. Nu de 14de van de maand weer in zicht komt gaat het weer kriebelen. Maar ik mag van me zelf niet aan iets nieuws beginnen, er moet nog iets afgemaakt worden. Zou ik het volhouden.......

6 opmerkingen:

Lida zei

Sterkte, je maakt gewoon dat ene af en dan ga je lekker op zoek naar iets wat je helemaal pakt en daar ga je dan lapjes voor zoeken en ondertussen maak je nog iets af! Ik doe het niet zo hoor, hier liggen bergen Ufo's maar eens!
Fijne dag en geniet van deze leukerds!

Johanna Zweden zei

Wat schitterend, heb je dat op de machine gedaan!!!
Groetjes Joke

Klaske zei

Eigenlijk onvoorstelbaar hé dat zoiets uit een machine komt, vind het mooie afbeeldingen!
Ik zeg het ook weleens eerst iets afmaken en dan iets nieuws beginnen, maar er is nog zoveel leuks wat we willen maken hé? Ik denk dat we wel 200 jaar moeten worden om alles te maken wat we mooi vinden.
We lezen het wel als je een nieuw project begint, ben benieuwd hoelang het duurt;-))
Fijne dag

inge zei

prachtig werk!

Anoniem zei

Mooie flower fairies!
Tuurlijk kan je het volhouden om niks nieuws te starten (maar 't zal wel moeilijk zijn)

Gerda Hartman zei

Het zijn zulke schatjes, die flower fairy quiltjes. Petra als je je verveelt, kun je nog aan het Love Letters en Amish Circle boek gaan beginnen ;-). Mij lukt het al heel lang nu om aan niks nieuws op quiltgebied te beginnen. Heb gewoon teveel leuke hobbies, dus er moet eerst weer een quilt af zijn. Wens je Ingeborg nog even sterkte van me, want de operatie is toch deze week? Fijne dag.