maandag 13 juni 2011

Update Civil War Diary Quilt


Voorkant

Deze keer een vroege update. Er is van alles mis met mijn laptop. Een hoop programma's werken niet meer. DH is hard bezig om alles te herstellen maar voorlopig zie ik de bui al hangen en kan ik morgen niets. Voordat ik ook geen toegang meer heb tot internet, heb ik gauw deze update er alvast opgezet. Want zeg nou zelf, ik heb wel iets leuks te melden!

Mijn CWDQ is af. Echt af. Ik moet de top alleen nog strijken (ik zeg alleen nog maar met bijna 2,5 met in het vierkant ben je wel even bezig). Vandaag heb ik hem recht en op maat gesneden, donderdag heb ik een afspraak bij de Northsea Quilters. Mijn fysio en mijn schouders vinden het geen goed idee dat ik deze enorme quilt zelf ga doorquilten. Ik spreek mijn verjaardagspotje aan en laat het een keer doen. Ben zeer benieuwd. Hopelijk duurt het niet al te lang voordat ik de quilt weer terug heb.

Ik vind hem prachtig geworden en ben er zo blij mee. Alle dames van de virtuele bee heel erg bedankt. Zonder jullie was ik waarschijnlijk nog niet op de helft geweest. Ik ben zeer benieuwd wat de andere dames gedaan hebben deze maand, duim maar voor me dat ik morgen over internet beschik.


Achterkant

14 opmerkingen:

Inge Slaats zei

Mijn pc vertoont ook problemen. Ik kan niet eend een logje schrijven, dus van mij geen update. Ik kan wel reageren via mijn telefoon en dat is wat ik nu doe. Je quilt is prachtig geworden. Groot gelijk dat je hem laat quilten.

Groetjes,
Inge

Lida zei

Wat is hij prachtig geworden en wat mooi met die groene rand en cornerstones, ik vind die lichte afwerking wel heel erg mooi, ga daar dus ook maar eens aan denken, heb wel al stof voor de sashings, maar nog geen idee voor de cornerstones en de rand. Ik wen je een heel fijne dag en succes met het laten quilten, kom wel terug voor het resultaat hoor! Groetjes
Lida

Heleen zei

Wat is het een prachtige top geworden!! Hier kan je super trots op zijn. En ik ga hem ook laten doorquilten want ik moet er ook niet aan denken om zo'n grote door mijn machien te proppen. Ben heel benieuwd hij hij er uit ziet als hij terug komt!

Gerda Hartman zei

Petra, hij is GEWELDIG geworden. Daar kun je reuze trots op zijn. En heel verstandig dat je hem laat quilten. Hier geen update, door de verbouwing is er niks van gekomen en voor volgende maand heb ik ook al mijn twijfels, want het is hier nog niet klaar en de vakantie staat voor de deur. Maar jij kunt heerlijk aan wat anders gaan beginnen ;-)

Johanna Zweden zei

O Petra wat geweldig, daar kun je trots op zijn.
Sterkte met je PC
Groetjes Joke

katrien zei

Prachtig hoor.
Ik zit nu ook aan 100 blokjes.

inge zei

prachtig! en heel erg mooi met die boord errond! ik denk ooit ook zoiets te gaan doen als eindboord!

conny's quilts en creaties zei

Schitterend, daar kun je met recht trots op zijn!

Erica zei

Hij is moooooooi! Heerlijk gevoel lijkt me dat, als ie af is. Ik ploeter nog even door en inderdaad, zonder deze virtuele bee had ik de quiltblokjes al lang in een hoek gesmeten.....

Klaske zei

Wat goed Petra, en wat is tie mooi!!
Ik ben er in blijven hangen, maar wie weet, ooit pak ik het wel weer op....

Marjan zei

Prachtig, Petra! Helemaal geweldig! Voor mij een enorme inspiratie om door te gaan!

Guusje, zei

Gefeliciteerd met je affe top. Hij is prachtig geworden. Ik ben ook druk bezig om hem af te maken. Ben ook erg benieuwd hoe hij eruit ziet als hij af is ik hoop dat je dat ook nog laagt zien.

Shirley zei

Prachtig zeg, wow, kan me voorstellen dat je happy bent. En het strijken is zeker een klus, met al die kleine blokjes. Spannend dat je hem laat doorquilten, zal vast helemaal een topstuk worden dan!

Caroline zei

Gefeliciteerd, dit is topquiltsport. groet Caroline