donderdag 2 juni 2011

Alweer juni / June already

Het is al weer juni! Weet iemand waar de afgelopen weken gebleven zijn?
Het is rustig hier op het blog maar niet in huize Scrapbasket. Er werd de afgelopen weken weer druk geklust aan de buitenkant van het huis (en natuurlijk troffen wij toen regelmatig die anders zo zeldzame regendruppels) en ik werk heel hard aan mijn Civil War Diary Quilt.

June already! Is there anyone who can tell me where the last few weeks have gone too? It has been very quiet on my blog but not in my house. DH has been busy painting the outside of our house. And off course rain is very rare here these days, but he was able to catch every rain that has come done this month! I have been working very hard on my Civil War Diary Quilt.

Jammer genoeg kan ik dat niet laten zien voor de 14de. Ik ben op dit moment erg aan het doorwerken aan deze quilt, wat een lap is het intussen, en heb daarom weinig om te laten zien.
Tussendoor heb ik wel wat borduurwerkjes gemaakt op mijn zusje (mijn Brother borduurmachine). Voor een buurvrouw heb ik haar logo gedigitaliseerd en geborduurd op verschillende lapjes zodat ze die kan gebruiken op haar prachtig weefwerk. Voor vrienden die 25 jaar getrouwd zijn dit jaar heb ik handdoeken geborduurd.



Unfortunately, I can not prove that before our update on June 14. Sorry you have to wait. At this moment, I am only working on this quilt. I want it finished so I do not have much to show you on my blog. But I have been working with my embroidery machine again. I have digitalized my neighbor logo and embroidered it on several shades of fabric. Friends of us are married 25 years this year, so I made them a present too.



Vorige week was het Jane Austen Atelier ook weer heel even open. Dit keer zaten er twee dames achter de naaimachine te werken. We zijn weer een klein stukje verder gekomen. Morgen hopen we weer met z'n drieën aan de slag te kunnen.

Our Jane Austen Atelier has been open again also. Only for a short time and only with two members but we have finished a little bit more of the dresses. We hope to open the Atelier for a longer time tomorrow.


5 opmerkingen:

Johanna Zweden zei

Wat mooi zijn je handdoekjes geworden, en mooi je logo´s
Wat een leuk topje.
Groetjes Joke

inge zei

ik ben ook druk aan het borduren (handdoeken), mijn machine draait overuren

Klaske zei

hier vliegt de tijd ook hoor! Maar volgensmij is dat een goed teken toch! Mooie handoeken!

Gerda Hartman zei

Jij bent ook heerlijk bezig. Ik moet dit weekend alle machines inpakken, want maandag gaan ze beginnen met de kozijnen en deuren. Fijn weekend alvast.

Lida zei

Toeval of niet, ik heb ook twee baaddoeken geborduurd maar dan voor nichtje en neefje! Ik vind het zo leuk om die te geven! Wat een beeldschone stof gebruik je voor die jurk, wordt dat een Jane Austen jurk? Ik zag in haar huis schitterende japonnen hangen en haar quilt was echt subliem! Ik wens je veel plezier met de CWD, daar moet ik dus ook hoognodig mee aan de gang! Maar eerst even bijkomen van de LIB! Nog een fijn weekend, groetjes
Lida