donderdag 22 augustus 2013

Tijd voor de "Nearly Insane"


Vorige maand heb ik de update gemist maar ik heb wel wat gedaan. Ik heb een aantal blokken van sashings voorzien en er rijen mee gemaakt. Met het resultaat ben ik erg blij. Het wordt een hele vrolijke lichte quilt. Eigenlijk een zomerquilt voor mijn gevoel. Mijn Civil War Diary Quilt is voor mijn gevoel meer een winterquiltm
 

Hier nog een detailfoto. Voor de maand augustus heb ik weer blokjes gemaakt, die je hieronder ziet. Het is weer gelukt om er 4 te maken. En ik kan bijna de volgende rij ook van sashings gaan voorzien en toevoegen aan het "grotere geheel".








Ons groepje dat bezig is met de Nearly Insane is nog steeds erg klein. Maar als je bij Inge kijkt dan zie je ook weer een nieuw blok. Deze maand niets van Sabine maar die is er vast volgende maand weer bij. Geniet van het zonnetje allemaal.

5 opmerkingen:

inge zei

ons groepje is klein maar fijn ;-)
mooie update hier, het wordt echt een prachtige quilt!

Klaske zei

Wat word ie mooi Petra! Hij blijft hier nog even in de kast liggen, eerst de quilt voor mijn dochter maar af..

Johanna Zweden zei

Wat word hij mooi, en mooi zo die kleuren
Fijn weekeinden groetjes Joke

Gerda Hartman zei

Super mooi zeg. Fijn weekend.

Guusje, zei

O wat een mooie blokken heb je gemaakt en wat ben je al ver.