zaterdag 22 juni 2013

6de Update van de Nearly Insane alweer!


Het is vandaag al weer de 22ste en dat betekend dat ik nu bijna een half jaar aan de blokken voor de Nearly Insane Quilt aan het werken ben. (Ben begonnen op 1 januari). En ik ben nog steeds verlieft op de blokken en werk er met zoveel plezier aan. Ik ben ook begonnen met sashings te naaien en alvast wat blokken aan elkaar te zetten, ik wil dat niet, zoals bij de Civil War Quilt, allemaal te gelijk aan het eind doen.  Volgens mij is de kans veel groter dat ik dan "insane" wordt, dan dat ik dat wordt van deze blokken maken.


Inge heeft deze maand al een foto gemaakt van een aantal aan elkaar gezette blokken. Je ziet dan pas goed hoe leuk deze quilt gaat worden. Een goede stimulans om door te blijven gaan.


Hebben jullie trouwens gezien dat ik deze keer keurig op tijd ben met mijn update? Geen problemen met het laden van de foto's heb en ook nog zelf op tijd ben. :-) 


Zelf ben ik niet zo tevreden over dit blok. Ze wilde niet netter lukken. Ben nog aan het twijfelen of ik het nog een keer probeer of dat ik het zo laat. Het blok is gemaakt in een periode dat het met mezelf ook niet zo wilde, misschien heeft het met elkaar te maken! :-)

Allemaal een heel fijn weekend.

8 opmerkingen:

Guusje, zei

Wat een mooie blokken, de laatste vind ik wel mooi, tenminste zo op de foto. Ik heb ook een halve gemaakt en wat sashings en ben net als Inge en jij van plan om eea al in elkaar te gaan zetten. Je ziet zo de quilt groeien en je hoeft idd niet aan het eind alles alsnog in elkaar te zetten.

Lida zei

Geloof me het ziet er prima uit en straks in het grote geheel zal het prima staan en elk scheef steekjes valt dan weg! Dus zo laten en genieten van je steekjes, groetjes
Lida

katrien zei

Mooie blokjes.

inge zei

leuke blokken! het blok een tijdje aan de kant laten en dan zien of je het je nog stoort?

Marjan zei

Mooi zijn ze weer, je blokken! Prachtige stoffen gebruik je!

Klaske zei

Mooi hoor, ben beniuewd hoe het er uit gaat zien als je straks een paar aan elkaar hebt! Fijne zondag

Jane in Cumbria zei

Als ik al je blokken zie, heb ik ook wel zin om aan de NI te beginnen...:o)
groetjes uit Wales

Ada Plouvier-Kopitopoulou zei

Leuk kussen. Kan me voorstellen dat je dochter daar blij mee is.