zaterdag 22 november 2014

Nearly Insane update

  

Deze maand is om meer redenen bijzonder. Allereerst lukt het me zomaar om op tijd mijn update op het net te zetten :-) Maar vooral omdat "het" blok nr. 18 eindelijk af is. Voor de niet kenners onder ons, dit blok bevat 229 stukjes op iets meer dan 15 vierkanten centimeter. Gelukkig voor mij is er maar één blok met zoveel stukjes en het blok met het op een na grootste aantal stukjes heb ik al lang af. Pfff. Ben wel heel trots dat het me redelijk goed gelukt is op de naaimachine!

Gelukkig dat het blok af is want ik ben hard aan mijn kerstquilt aan het werken. Nu ga ik ga bij de andere kijken wat ze gedaan hebben en dan weg. Ik heb een quiltwinkelbezoekje op het programma staan met een lief quiltvriendinnetje.

8 opmerkingen:

Hilde zei

Prachtig, Petra. Ik zou best een voorbeeld aan je nemen, blok 18 heb ik nog steeds niet afgewerkt.

conny's quilts en creaties zei

Ik heb altijd veel bewondering voor wie dit blok maakt. Het is prachtig geworden!

Klaske zei

Wat goed zeg! Hij is mooi geworden Petra! Nu weer een wat gemakkelijker blokje?

katrien zei

Prachtig hoor het echte NI blokje zit er voor jou op.Succes verder.

inge zei

gefeliciteerd! het blok der blokken! super!

Marjan zei

Wow, wat fantastisch mooi geworden!! Echt onvoorstelbaar knap, al die piepkleine stukjes in één blokje… Complimenten!

Mrs. Sutherland zei

Ooit wil ik deze quilt ook maken. Voor nu geniet ik an jouw blokje. Wat ziet het er prachtig uit, en zo strak genaaid. Petje af hoor!

Gerda Hartman zei

Wow Petra, wat is ie mooi geworden! Die wil ik natuurlijk even "live" zien a.s. dinsdag.