donderdag 7 juli 2011

Summertime and the living is easy......

Ik ben er wel hoor, maar het is niet zo druk op mijn blog. Mijn CWDQ ligt bij de North Sea Quilters en die verwacht ik niet terug voor begin augustus. Voor mijn verjaardag heb van mensen een bijdrage in de kosten van het doorquilten gekregen. Wat deze quilt straks extra bijzonder maakt.

Ik werk zo nu en dan aan een klein zomerquiltje; een pakket dat ik twee jaar terug voor mijn verjaardag kreeg. Wel zijn we hier weer heel druk met klussen, verjaardagen vieren en genieten van het vakantie gevoel.

Ik heb voor mijn buurvrouw een logo gedigitaliseerd en vervolgens een aantal keren met zusje geborduurd. Als dank werd ik verwend met een enorme hoeveelheid boekenbonnen. Daar kocht ik als eerste dit boek voor. Aan welke (quilt) boeken ik de rest uit ga geven weet ik nog niet.



Niet met boekenbonnen, maar besteld bij Bookdipository:

In dit boek staan een aantal hele leuke poppenquiltjes. Het lijkt me leuk om daar mijn CWDQ restjes voor te gebruiken.

Verder kreeg ik van mijn DH en DD deze workshop voor mijn verjaardag. Ik vind deze quilt helemaal geweldig en ben zo blij dat ik hem nu ga maken. Een geweldig verjaardagscadeau!



Mooi he, ook gekregen voor mijn verjaardag. Van een lief vriendinnetje.

5 opmerkingen:

Klaske zei

Dat is een leuke workshop,Petra!!
Ik heb nu 3 blokken, al een hele poos geleden gemaakt voor mijn zoon, maar ik ben er in blijven haken...
Hij roept wel telkens:Mem wanneer ga je mijn bol afmaken? Maar ik lees weleens dat hij erg moeilijk is, dus ik hik er wat tegen aan om hem af te maken...
Maar ja ik heb het beloofd hé?!
Dus ik zal er toch eens mee aan de slag moeten...
Het is dat het Quilterspalet zover weg is voor mij, anders was ik met je mee gegaan! Jij heel veel plezier met je workshop en we zien hem wel verschijnen op je blog!!

Guusje, zei

Wat een mooie boeken hier kun je prachtige quilts uit maken. En het laatste cadeautje erg mooi. Leuk de workshop alvast veel voorpret.

Johanna Zweden zei

Wat leuk dat mensen zo bijdragen in de kosten van je doorquilten, want ja dat is duur.
Wat een schitterend boeken, nu we zullen daar veel mooie dingen zien verschijnen op je site.
Leuke workshop
Groetjes Joke

Lida zei

Nog van harte, heb dus je verjaardag gemist! Leuke cadeaus, prachtige boeken en ja smaken verschillen gelukkig, ben blij dat jij er blij mee bent! Grijns!! Maar dat schattige cadeautje onderaan vind ik helemaal gaaf!

Gerda Hartman zei

Petra, nog van harte met je verjaardag. Wat ben je lekker verwend. Die boeken komen me bekend voor, die staan hier ook in de kast ;-). Geweldig cadeau van je man en dochter. Lijkt me heel bijzonder. Zie hem vast wel een keer in het eggie. Fijne dag!