donderdag 29 januari 2009

Stof Kopen / Buying Fabric


Ik heb ook eindelijk mijn nog ontbrekende effen stof gevonden voor mijn CWDQ. Het is de grote lap op de achtergrond. Het is een crème stof, een beetje gewolkt. De stof is gekocht bij het Quilters Palet in Den Haag. De vier stofjes op de voorgrond zijn een aanvulling op de CWDQ stofjes die ik al had. Deze zijn gekocht bij Marina's Quiltcorner in Zeist. Ik vond ze erg leuk en ze waren in de aanbieding.

Jammer genoeg heb ik van het weekend geen tijd maar vanaf maandag kan ik dan eindelijk echt beginnen aan mijn Civil War Diary Quilt. Ik moet op 14 februari toch echt wat kunnen laten zien.

I have bought a much needed fabric for my CWDQ. It is the big one in de background. The four little pieces that you also see, are some extra fabric for the CWDQ blocks. I like them very much and they where on sale!

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Hoi Petra, mooie stoffen. Ik hoop een blok te zien de 14e. Succes alvast en de groetjes van Gerda.

Anoniem zei

leuke stofjes!

Anoniem zei

Ben heel benieuwd wat we morgen te zien krijgen. Ik ga ook morgen voor het eerst op mijn eigen blog mijn CWDQ forderingen laten zien.
Tot morgen.